Voorwaarden & Aanmelden

Organisatie

Het congres Perspectief op het IKC is een samenwerking tussen de Stichting Brede School Nederland, de CED-Groep en Uitgeverij SWP. De organisatie is in handen van congresbureau Logacom te Amsterdam.

Datum en plaats

Het congres vindt plaats op dinsdag 5 april 2011 in ’t Spant! te Bussum.
Adres: Dr. A. Kuyperlaan 3, 1402 SB BUSSUM. www.spant.org.

Inschrijvingsvoorwaarden

Deelname aan dit congres bedraagt € 295,00 excl BTW en is inclusief lunch, consumpties, boek en congresmateriaal. Klik hier om u aan te melden. Na ontvangst van uw aanmelding krijgt u een factuur voor de betaling van deelnamekosten.

Algemene Voorwaarden

Bij aanmelding zijn de Algemene Voorwaarden van Logacom van kracht. Kijk hiervoor op: www.logacom.nl. Kortingsregeling: Bij meerdere aanmeldingen uit dezelfde instelling/organisatie krijgt de tweede persoon 5 % korting en de derde en alle volgende personen 10 %. Studenten hebben recht op 20 % korting, bij inlevering van een leesbare kopie van de studentenkaart.

Annuleringsregeling

Bij annulering tot twee weken voor aanvang van het congres ontvangt u 75 % restitutie, tot één week voor aanvang 50 % restitutie, later volgt geen restitutie. Bij verhindering heeft een deelnemer het recht zich zonder kosten te laten vervangen, mits tevoren aan de organisatie gemeld.

Contactpersonen

Programma:
Henk Derks, Stuur een e-mail
Voor meer inhoudelijke informatie kijkt u op: www.bredeschool.com of www.cedgroep.nl.

Organisatie:
Kirsten Posthuma, Logacom, Stuur een e-mail Nadere informatie Logacom BV, www.logacom.nl